Přečti si o tématech projektů, které vypracovaly absolventky VI. běhu školy datové analýzy v Praze.
Analýza dat + model Rekola
(projekt je ošetřen NDA, proto nemůžeme zveřejnit)
Analýza vlivů působících na počet vypůjčených kol v Praze.
Zuzana Tučková, Eva Sůvová
BI řešení pro firmu Chem_Amerika
Tvorba finanční analýzy.
Barbora Dobrovolná, Martina Komárková
Párové obchodování na akciových trzích
Tvorba prototypu vlastního algoritmu, který vybere akciové páry, zbacktestuje je a vytvoří performance report. Také proběhne tvorba portfólia akciových párů.
Adéla Husáková, Mirka Ondrášová
Výzkum a analýza Pochodu, jeho účastníků a také ohlasů v médiích.
Zuzana Maderová, Malanie Gabauer
Analýza diváka Alfreda ve dvoře
Výzkum diváka Alfreda ve dvoře v kontextu jeho nákupního chování a návštěvnosti.
Barbora Šlapáková, Anna Červenáková
Analýza dispečinku dopravní společnosti
Analýza současného vytížení dispečinku pro případ rozšíření služeb společnosti.
Jana Smolinková, Lucie Tajovská
Analýza dat pro Auto*Mat: kampaň „Do práce na kole“ a doprava v Praze
Tvorba analýz pro neziskovou organizaci Auto*Mat, které budou sloužit jako podklady pro jejich další práci a úsilí.
Kristýna Huclová, Eva Tesařová Mátlová
Analýza efektivity promokódů.
Petra Knotková, Karolína Kamlerová
Cenové srovnání vybraných produktů UrbanStore.cz s produkty konkurenčních eshopů
Tvorba pravidelně aktualizovaného cenového srovnání identických produktů. UrbanStore.cz tak má možnost sledovat vývoj cen v delším časovém období a zjistit, jak přistupuje konkurence k zlevňování nebo zdražování produktů.
Barbora Lendacká, Markéta Iffland
Analýza závislosti výskytu respiračních onemocnění a zásob lékáren
Ověření hypotézy, zda spotřeba léčiv odpovídá průběhu chřipkové aktivity.
Kateřina Černová, Zuzana Vichorcová
Web analýza personalizovaného obsahu a jeho vliv na konverzní poměr
(projekt je ošetřen NDA, proto nemůžeme zveřejnit)
Vliv personalizace webu TMCZ na nákupní chování dvou konkrétních segmentů návštěvníků webu a následný návrh, jakým způsobem, kdy a v jaké četnosti upravit multibannerovou kampaň na homepage TMCZ, aby došlo k nárůstu konverzního poměru.
Martina Červenková, Nikola Kicová
Evropská migrační krize z pohledu českých novinářů
Tvorba mapy toho, jakým způsobem se proměňovala a vyvíjela témata spojená s migrační krizí v článcích vybraných internetových medií od počátku krize (cca 1Q 2015) do dnešních dní.
Kristýna Mlatečová, Ema Hlaváčová
Plánovač zmrzlinových kombinací
Tvorba generátoru druhů zmrzlin na základě předem daných i zadaných parametrů.
Aneta Londa, Helena Boučková
Geolokační analýza dat z Instagramu
Identifikace point of interests z dat z Instagramu a openstreetmaps. Vyhledání nejatraktivnější lokality dle instagramových příspěvků.
Libuše Krausová, Lucie Smoleňová
Analýza návštěvníků kurzů pořádaných Wikimedia ČR
Analýza chování návštěvníků a úspěšnosti kurzů.
Šárka Hubáček, Zdenka Šunková
Predikční model obsazenosti P+R parkovišť v Praze na základě analýzy dat z předchozích let.
Jana Roulichová, Michaela Zezulková