Počet hodin výuky
Info text
3
 hodin
hodinA
hodinY

Představuje počet hodin jak přímé výuky (výuka s lektorem online, hybridně či prezenčně), tak nepřímé výuky (samostudium, video, exkurze atp.).

Domácí úkoly
Info text
0
hodinA
hodinY
hodin

Počet hodin na domácí úkoly. Rozsah domácích úkolů se uvádí zvlášť a nepočítá se do ceny kurzu.

Úroveň pokročilosti
Nezáleží na znalostech
Nedotovaná cena kurzu
Info text
390

Pro podnikající osoby a firmy poskytujeme kurzy za plnou nedotovanou cenu.

Dotovaná cena kurzu

Zdarma

390

O kurzu

Ukážeme ti, co product management obnáší a proč je pro firmu důležitý. Naučíme tě základní pojmy, nahlédneme spolu do toho, jak produkťák přemýšlí, získáš přehled o různých typech produktů, stakeholderů a zákazníků a nebudou chybět ani příklady.

Přidej se a zjisti, jak se můžeš podílet na tvorbě úspěšných produktů. Zároveň se ujistíš, jestli tě takhle oblast zaujala a můžeš pokračovat na střednědobý kurz Základy produktového managementu, který právě připravujeme.

Těšit se můžeš na plné samostudium - videolekce s doprovodnými materiály. Kurz si můžeš vystudovat v čase a tempu, jaký ti vyhovuje nejlépe.

Kurz pro tebe připravujeme, sleduj tyhle stránky.

Pro koho je kurz určený

  • Pro úplné začátečníky v oboru, kteří chtějí zjistit, zda je produktový management pro ně to pravé a přemýšlí o studiu kurzu Základy produktového managementu
  • Pro začínající produktové manažery, kteří chtějí rozšířit své dovednosti a upevnit si své znalosti.

 

Co budeš na konci kurzu umět

Na konci kurzu:

  • Víš, co je zodpovědnost produktového manažera/ownera a jaké kompetence potřebuje.
  • Rozumíš základním pojmům v product managementu.
  • Máš základní představu, jak produkťák přemýšlí.
  • Dokážeš lépe odhadnout, jestli je product management pro tebe.

Obsah kurzu

Připravili jsme si pro tebe 5 videolekcí:

1.lekce

  • Jaké role v IT světě najdeme, jaké je role produktového manažera (PM) a s jakými rolemi spolupracuje nejvíc.
  • Základní pojmy

2.lekce 

  • Jaké jsou klíčové kompetence PM
    • pochopení potřeby
    • prioritizace
    • řízení produktu obecně
    • do jakých situací se může dostávat

3.lekce 

  • Jaké jsou typy zákazníků (a stakeholderů)
  • Co obnáší komunikace se zákazníkem 
    • sběr požadavků
    • správné pochopení a identifikace potřeby zákazníka
    • sběr zpětné vazby 
    • řízení očekávání 

4.lekce 

  • S jakými typy produktů se může PM setkat a jak se pak liší jeho práce
  • Co se musí všechno stát, aby měl PM plán na doručení produktu
    • práce s vizí
    • stanovení metrik
    • validace
    • rozpad produktu a prioritizace
    • komunikace s týmem
    • příprava roadmapy

5.lekce 

  • Jak PM pracuje s uživatelem produktu a sbírá zpětnou vazbu, vyhodnocuje úspěch, data a testuje.

 

Jak kurz zakončíš

Připravili jsme si pro tebe malý test na konci kurzu. Podle něj pak poznáme, že jsi samostudium dokončila a zapíšeme ti absolvování.

 

Související kurzy

Připravujeme navazující kurz Základy produktového managementu, který tě naučí mnohem víc. Sleduj naše stránky.


Předtím se ti ještě bude hodit kurz Úvod do agilního řízení softwaru - je také ve formátu samostudia - videolekcí a můžeš si ho podobně jako tento úvod vystudovat svým tempem.

Dotovaná cena kurzu je určena fyzickým osobám nepodnikajícím (nefakturujícím na IČ). Nedotovaná cena platí pro fyzické osoby podnikajicí (OSVČ - fakturující na IČ) nebo pro právnické osoby (firmy, instituce).

Otevřené termíny

Aktuálně nemáme vypsané žádné termíny tohoto kurzu.
Tento kurz není dostupný, nebo ti nevyhovuje termín?
Nastav si upozornění do e-mailu a my ti dáme vědět hned, jakmile nový termín kurzu přidáme.
Kalendář

Lektoři

Lektory k tomuto kurzu zatím tajíme :)

Partneři

Staňte se partnerem tohoto kurzu. Dejte nám vědět.